Με τη χάρη Θεού η Ιεραποστολική μας δραστηριότητα με σκοπό τη δημιουργία ενός Δημοτικού σχολείου στο Λουγκουζί συνεχίζει και .Με το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς ετοιμάσαμε , τέσσερα καινούργια Ιεραποστολικά τετράδια , με πανέμορφα πολύχρωμα εξώφυλλα από αυθεντικά σχέδια της Αφρικής και απευθύνονται σε άλλα παιδιά που ξεκινούν τώρα την σχολική τους διαδρομή. Κάθε τετράδιο διατίθεται στην τιμή των 2 ευρώ από την Ιερά Μ. Παναγίας Χρυσοπηγής.
Διαβάστε σήμερα

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Περί προσευχής

  

ΕικόναZoom in (real dimensions: 426 x 640)

Λόγοι Αγίου Παΐσιου του Αγιορείτου

- Γέροντα, τι σημαίνει για σας η προσευχή;
- Στέλνω σήμα, ζητώ βοήθεια. Ζητώ συνεχώς βοήθεια από τον Χριστό, από την Παναγία, από τους Αγίους, για τον εαυτό μου και για τους άλλους. Αν δεν ζητήσω, δεν θα μου δώσουν.

- Γέροντα, πώς πρέπει να προσεύχομαι;
- Να αισθάνεσαι σαν μικρό παιδί, και τον Θεό να Τον αισθάνεσαι σαν Πατέρα σου και να Τον παρακαλάς για ό,τι έχεις ανάγκη. Μιλώντας έτσι με τον Θεό, δεν θα θέλεις μετά να ξεκολλήσεις από κοντά Του, γιατί μόνο στον Θεό βρίσκει κανείς την ασφάλεια, την παρηγοριά, την ανέκφραστη αγάπη με την Θεία στοργή.
Πηγή : Χριστιανός


- Γέροντα, ο καημός και ο πόνος μου είναι το θέμα της προσευχής. Βρίσκομαι πολύ πίσω. Τι να κάνω;
- Να μιλάς αυθόρμητα στον Χριστό, στην Παναγία, στους Αγγέλους, στους Αγίους, όπου κι αν βρίσκεσαι, και να Τους λες ό,τι θέλεις. «Χριστέ μου, να λες, Παναγία μου, την διάθεση μου την ξέρεις. Βοήθησε με!». Έτσι απλά και ταπεινά να Τους μιλάς συνέχεια για ό,τι σε απασχολεί και ύστερα να λες την ευχή: «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με».

Απόσπασμα από το βιβλίο «Λόγοι ς', Γερόντος Παΐσιου του Αγιορείτου, Περί Προσευχής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου